頂廣告

2010年4月5日星期一

又係進度

尋日同今日又做多左少少 ﹕






1.約左春天6月6日試衫size fitting

2.攪掂幾本相簿排版,約左6月10日交收4本相簿、油畫、簽名布、水晶相、底片cd

3.過大禮物品基本已經執好,並交代好2邊如何交收、如何回禮、差未取的套裝(星期三取)、買生果(男友星期三買)、星期四過大禮。

4.公司帖,今日發左部份,未發完。

5.問出席人數,男家男友負責、女家親友細佬負責、舊同事及公司同事均有人義務幫手。(今日剛找到,太好了 )

6.搬嫁妝,已找細佬幫手用車運送。太好了。

7.已約時間收傢具、取洋酒。

8.已執好場地佈置修訂list,未通知公司。





超級開心,今晚已經攪掂相簿排版,明天可以看最後一本電腦相簿執相後的效果。



今次我由星期五晚開始努力同公司溝通,星期六攪到清晨4點幾5點。尋晚都成一點先訓。今晚放工後已經收到差不多可以定稿的草圖,頂唔住,昏迷左一陣,9點幾起身再睇埋最後要執的幾張圖,約埋時間交收。



終於放下心頭大石,超開心。



其實如果我早少少開聲搵maymay幫我睇排位,可能仲好,至少蒙羅麗沙本相簿,可以執過果十幾張變全版一體設計。我星期六又未有idea想點整。少少可惜。



要多謝深圳公司力度空間的峰仔,我捱通宵的同時,佢都一樣,佢仲要係邊執邊send俾我。



更多謝超級無敵maymay,又幫我造mtv,又幫我scan新天地底片,又幫我睇排版,唔妥當仲幫埋我手排位,更勞動埋佢屋企人幫我穿襯晚裝的頸鍊。



勞心勞力,完全分文不收,還出錢替我買材料。實在超級感動~~



請她和家人吃一餐好的,其實也未能補償些什麼,多謝她們賞這個面,令我心好過一點。

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs