頂廣告

2010年3月26日星期五

場地佈置後記

場地佈置後記


多謝魚露好介紹,好鬼正的夢花舍場地佈置!!!!!







我係joey到訂埋花球,尋日佢好好生意呀,我未去時佢一個人等緊我,之後,佢越來越多客walk in,我睇住佢至少落左4張單做佈置。





肥老闆都好滿意依家我地個佈置設計,佢話估計佢去飲咁多餐,最靚係我地呢一餐個佈置喎。











我最開心可以用真花花束佈置reception枱,枱邊仲加羽毛、燈及銀珠鏈、地面甘舖花瓣。及枱上仲俾左一個圓型玻璃浮水燭盤俾我。仲有加花加燈的木千秋、加燈加花加珠鏈的油畫架2個(其中一個仲有噴霧器,另一個係點未諗)、又有5尺駝鳥羽毛柱放ball room門口......











仲有相簿枱、旦糕枱,都用同樣的主題,珠鏈加紫紅大花。











肥老闆就喜歡個backdrop可以加珠仔......依加我地用粉紅色底,兩邊用紫色造 satin布拉 curtain,上邊加紫紅大頭絲花綠葉.....成個backdrop加花葉邊。











暫時個設計,都令我同肥老闆好開心。











不過,好似唔記得order以下事情。











1.千秋地要加花瓣。





2.相架、相簿枱、旦糕枱一樣要加羽毛及珠鏈。(加燈)





3.ballroom門口至進場的一段路都想加,總之想要造出"路"的感覺。





4.要留心相架的佈置......

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs