頂廣告

2010年2月9日星期二

尋日婚紗展.......

我地去補買美心餅咭、訂埋紅酒、買埋羽毛筆及證書套.(本來個證書套係唔需要,但都唔知點解我又好想買,所以又買埋)

而且,我同肥老闆各人都豪左1次.

佢去租左架mini cooper開篷車2日,用黎當日自己駕駛做花車喎.
佢話咁先夠型....又話咁就唔駛驚花車用多左時間要俾錢.
仲要自己結婚前一日整多d decoration....加乜野汽球、拖汽水罐咁樣喎......
(氫汽球邊恕有呢????)
仲話可以第二日回門都佳住返去夠型仔.
俾佢激死

不過佢鍾意,算數啦!!

酒店明明送架benz e320 3小時架嘛...佢唔鍾意架車係深藍色......
其實我喜歡架benz多d....夠大夠舒服...著件長長拖尾婚紗都好鬆動.
依家都唔知點...用定唔用好???


跟住,到我豪返1次
就係去左芝柏數碼港到買左個中國愛情故事package,個sales認得我,(我之前去過芝柏同細佬揀婚紗相,當時佢已經勁游說我影中國look,佢話我會襯果d景),加送一件婚紗俾我出海邊石灘同公園影,仲要快馬加急咁速影速拎相......
務求令婚期前可以自己出外造好相簿.

咁.......我就乖乖咁俾錢........

我恨左好耐的china look呀~~~~我恨左好耐的數碼港呀~~~~~我恨左好耐的海景婚紗相呀~~~~~我恨左好耐的果頂轎呀~~~~~

估唔到仲有得係婚期影婚紗相喎...哈!!

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs