頂廣告

2010年2月9日星期二

肥老闆﹕你係無左我唔得既!!(好嬲定好笑????)

尋日為左個rundown鬧鬼左肥老闆一餐。
事緣係﹕

尋日揀左註冊時間,叫佢得閒要諗下結婚當日程序,
佢就答話﹕咁你幾時約晒d兄弟姐妹出黎,大家一齊諗。

我真係好鬼嬲,又係咁!!!!叫佢做乜,佢就assign俾人做。佢估佢真係老闆咩????間中追問我,做乜未做物未,到我叫佢,佢就話搵左呢個果個架勒,得啦,佢地會攪。
我心諗,d兄弟又唔係幫你打工,人地義務幫手咋嘛,你又唔夠錢請個專業婚禮統籌,就算人地拍左心口話得,你都要自己跟下架?何況結婚咁大件事,個rundown無理由叫人諗架嘛......人地最多咪俾下意見架咋......於是我罵左佢一餐。

佢後來解釋話佢意思係叫人俾意見,但係,一叫佢諗rundown佢就話搵兄弟姐妹,咁即係乜意思丫!! 佢仲係咁解釋,我覺得佢盞浪費我時間,費事睬佢。

結果佢屈服左,好委屈如小媳婦般咁話我知佢諗左個rundown出黎。今日我一睇,原來係下面咁既﹕

7:00-8:00----leave男家
9:00-10:00--出門
11:00-----------入門
12:00----------影相(男家)
1:00-2:00----lunch
2:00-3:00----影相(香港公園)
4:00------------紅棉路註冊

原來佢就係諗左呢個咁偉大的rundown而要求兄弟姐妹俾意見!!!!!!
好精彩!!!呢個rundown簡直世紀空前偉大!!!!!!!簡約中包含最重要元素!!!!!缺一不可!!!!!

今朝我見到呢個咁偉大的rundown,我都唔知好嬲定好笑。

係佢諗上述呢個咁世紀空前偉大的rundown之前仲話,咁你個化妝師幾點黎好呀??我答佢,咁有rundown我咪叫佢接新娘前2小時到咪得囉.!!!我識加上去架啦!!!

剛才我打電話,取笑佢個rundown ,佢仲話﹕我呢個係骨幹黎架嘛!!!!

骨幹???!!!!!我駛鬼佢諗咩????一早都預計知啦!!!!仲死撐!!!!!
把幾火,自己一早起身埋首諗左2個rundown出黎好過!!!!!

唉,我今日都無氣話佢,只係同佢講﹕

"呢個咁偉大的世紀rundown證明左一樣野,

你係無左我唔得既!!!!!!"
唔係下化?????呢個咁既傻恅,就會係同我一生一世的人......
後記﹕究竟係我太叻???定係佢......
又或者,佢聰明過人,咁樣激下我,最多俾我鬧一餐,但以後會令我怕鬼左佢,少d野要佢理!!!佢可以慳返!!!!!蹺埋手等做新郎哥!!!!!!佢精人出口,我笨人咪出手囉!!!!!!奸計???得左!!!!!

諗起都......差d想講粗口!!!!!
發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs