頂廣告

2009年12月7日星期一

結婚註冊搶籌後記

 

結婚註冊搶籌後記
 

搶籌後記



肥老闆依然因為個籌號好唔開心呀........佢話點解成世人同人爭親都輸喎!!!!



唉﹐其實我都好想有人安慰,但偏偏仲要安撫肥老闆的情緒。



我只可以安慰佢﹕咩呀﹗你係同人爭羸左我返黎架勒......

點知佢竟然話﹕邊有爭到呀﹗你都唔駛我爭﹗

我只好答佢﹕咩呀,我暗啞底唔俾你知咋嘛﹗都唔知幾多人爭我呀﹗真係﹗



哼~~~~~~~~~~~



我都唔係太開心,但係呢,最後咪用錢攪酒店出門囉﹗仲可以回埋門添呀﹗雖然係媽咪唔太鍾意啦﹗但咁總算叫做同一日做晒所有事情嘛。



其實我好想喊,一想起結婚果一刻就好想喊.......



我估我結婚當日好大機會哭成淚人!!!



仲有我尋晚根本就訓唔好,今日下午睡了一大覺。搶籌都咁,正式結婚前一晚一定失眠勒!!!!



屋企有好多野都未執,係咪都係時候整下呢??

 
 
中國傳統婚禮習俗:



中國婚俗歷史


三書六禮

換庚譜

過文定

過大禮

安床

嫁妝

哭嫁

上頭

蓋頭

迎親

拜堂

出門

過門

三朝回門

 
 


                   
熱門 :




29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)

        




2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式

        


2010年結婚吉日
  


2011年結婚吉日

        

100 TOP Wedding Songs

 

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs