頂廣告

2009年11月23日星期一

Wedding Day Disney 擺酒感想




Wedding Day Disney 擺酒感想

Disney 擺酒感想



各位,我的朋友早前已於 disney 擺酒,

如唔介意的話, 只想講一下身為嘉賓的感受。



由小妹數月前得悉朋友於迪士尼擺酒都好開心,有一份期待。

說老實話,在朋友之中在迪士尼擺酒不太多,應都是第一次的。

喜愛disney卡通人物又可以有機會成為賓客的我當然100%會捧場。



一進入會場, 好靚,都替朋友高興,紫色的佈置加上柔柔的燈光,好似發夢。

當晚起初時都沒什麼大的問題, 公仔的出場都令大家好開心。



但於敬酒時, 佢地的background music 沒有什麼變化,好靜,有點怪怪的。

敬酒後, 的食物出得好快, 亦收得好快, 感覺好像叫你食快的,快的走,唔好阻住我o地的staff收工,比一般酒店更差。



食完後,送客時都冇安排相方家長/家人同我o地握手,想同對新人講句祝賀說話都唔得,好似趕我o地的嘉賓走o甘。整個婚宴好似有頭冇尾o甘,
小妹只好帶住失落感上shuttle bus 離開。



或許原本自己希望朋友有一個 dream wedding, 身為嘉賓都會好開心的,

但去完朋友婚禮後,發覺 Dream is always dream,

係現實生活中是沒可能發生的, 有點失望。

168wedding回應: 
大家有什麼建議,可以隨時聯絡我們或add facebook: 168wedding@gmail.com,發表一下大家的意見﹗


如果大家在結婚事情上有問題,無論點雙方同父母傾,酒席,結婚戒指,結婚籌備,可隨找我幫到一定幫EMAIL:168wedding@gmail.com

我的推薦碼:

20091020000045
 
中國傳統婚禮習俗 


中國婚俗歷史
 

三書六禮
 

換庚譜
 

過文定
 

過大禮
 

上頭
 

安床
 

嫁妝
 

哭嫁
 

蓋頭
 

出門
 

迎親
 

過門
 

拜堂
 

三朝回門
                   
                   
熱門 :


29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)
 



2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式
 


2010年結婚吉日  
2011年結婚吉日
     
           
                   
結婚 TOP
Wedding Video
 

Wedding Photo
 
結婚開支預算
  婚禮司儀稿 

旺夫益子相
 


結婚歌
 

浪漫回憶
 

結婚遊戲
 

怎樣過大禮
 


結婚登記
                   

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs