頂廣告

2009年10月21日星期三

結婚玩新郎遊戲(一)

 

結婚玩新郎遊戲
 
愛到發燒



道具:300ml忌廉汽水、剪刀、膠紙少量、尿袋一個(尿袋於國貨公司有售)

玩法:將忌廉倒入器皿內弄到微暖,用剪刀在尿袋較高位置開一個洞,將忌廉倒入尿袋並用膠紙封口,聲稱這袋尿是37.3℃。

喻意:愛到發燒!並叫兄弟們輪住在尿袋的outlet開關位飲晒去。

氣氛指標:笑笑笑笑

註:此遊戲特別推介給醫護界玩得之人,見到尿袋確實好好笑,確實几委屈兄弟。忌廉容量可視乎兄弟人數多少而下手










甜甜蜜蜜

道具:新襪一隻、無包裝紙朱古力10粒(建議可在超市買-"milk ka"心型朱古力)

玩法:姐妹們問新郎哥除去腳上穿緊的一隻嗅襪拿著,瞬即將一隻新襪換上手,將朱古力放入新襪內(當然要宣稱這是佢的嗅襪),並叫新郎哥吃下朱古力。

喻意:甜甜襪襪

氣氛指標:笑笑笑

註:姐妹方面負責拿襪的人要動作敏捷及識做戲,咁個遊戲才夠好玩。這遊戲專給俾有潔癖的新郎哥

比較激D接新娘遊戲

1用眼罩矇住新郎的眼,比支紅色唇膏他替其他兄弟搽咀,但其他

人不能捉住新郎的手,只可以用說話來告訴他怎樣做,搽好後每人o錫新郎一啖。

2把兩個毛公仔的手string together...拋高趺在地彼,由新郎和兄弟做和公仔的動作。做到自己選一種飲品,做不到由姊妹選!

飲品可以是甜,酸,苦和辣

甜: coke、糖水等....

酸: 醋加水

苦: 苦瓜汁

辣: 麻辣湯、東陰公....

好得意呢!

3叫2個兄弟出來,最好知道邊個兄弟做掌上壓是最弱,然後1個躺下含住條蕉,

另一位則用掌上壓先做5次或多些,然後再吃條蕉,很好笑的

4 跟模特兒擺出不同姿態,首先準備一支唇膏和一本雜誌,

再將雜誌上有很多減肥後的名星的姿態可以剪了出來,放在信封內.

比各兄弟抽後跟住擺出同樣姿態,但抽信封前要新郎哥幫兄弟們搽上唇膏,

最好搽到血盤大口咁啦.最好就係剪些"愈加"的勁難姿態,很定笑死.

5 食mum mum . 準備一個膠的痰罐.豬肉條(即貓屎).忌廉.可樂.將所有倒入清洗後的痰

罐內,然後要新郎哥做10下掌上壓,用口將痰罐內的豬肉條食下.跟住再叫其中兩位兄弟再

做一次.記住一定要將忌廉和可樂倒滿痰罐內,才方便他們食豬肉條.

6新郎唱熱咖啡 . 準備bra一套然後貼上太陽花在bra的每一邊,最好有一條大的羽毛啦

最好可以準備到汪明荃的MTV播出來跟住做啦

-



愛的宣言

我 ( 新郎名稱 )

今日娶靚老婆, 洗衫煮飯唔厭多

買#39224;拖地兼按摩, 做埋賓仔唔太過

全副身家比你袋, 出糧過戶會立刻

求求老婆幫幫我, 快快趣趣生番個

咁樣唔算好太過, 齊齊開心過世囉

總之我保證我會比之前更加愛妳,錫妳,令妳成為呢個世界上最幸福的X師奶

(新娘名稱) 我愛妳

見證人: 各位鄉親父老,叔伯兄弟,靚仔靚女



一生一世愛妳的實仔(新郎名稱 老公仔 )





簽署

終身合約做賓仔

日期



老婆愛的宣言 #1

我愛 (新娘名字) 情不變

一生為奴無怨言

所有家務我做先

家用比足無拖欠

名牌任買咩都掂

篤波賭馬問你先

打牌我就坐開一邊

斟茶遞水係我做既事

搥骨比錢我都願意

扮豬扮狗去討你歡笑

總知你話點就點

立下此誓永不變





老婆愛的宣言 #2

我愛 (新娘名字) 情不變

一生為奴無怨言

買送煮飯我做先

洗衫拖地我都掂

家用比足無拖欠

唔嫖唔賭唔食煙

總知你話點就點

立下此誓永不變



老婆愛的宣言 #3

(新 娘 名 稱 ) 、 (新 娘 名 稱 ) 我 愛 妳

以 後 生 活 幸 褔 到 痺

每 月 人 工 俾 晒 妳

我 D 零 用 由 妳 俾

供 樓 水 電 我 ”咩 ”起

Prada 、 Gucci 隨 得 妳

最 緊 要 係 妳 歡 喜

家 頭 細 務 唔 駛 理

生 仔 生 女 隨 得 妳

對 妳 家 人 體 貼 又 入 微

歡 迎 外 母 住 埋 我 屋 企

日 日 Check 住 我 有 無 蝦 妳

對 妳 朋 友 關 照 到 飛 起

識 到 好 男 仔 就 介 紹 俾 佢 地

對 妳 我 就 溫 柔 到 痺

生 生 世 世 陪 住 妳

懶 理 樓 價 跌 淨 四 成 幾

抑 或 恆 指 去 到 兩 萬 四

總 之 我 由 今 日 起

生 命 裡 面 只 有 妳

立下此誓永不變

(新 娘 名 稱 ) 、 (新 娘 名 稱 ) 、 我 錫 晒 妳





老婆愛的宣言(加長版 by Pauline)

我愛(新娘名字) 情不變

一生為奴無怨言

買?煮飯我做先

洗衫拖地我都掂

每月人工俾晒妳

我D零用由妳俾

名牌任買隨得妳

最緊要係妳歡喜

唔嫖唔賭唔食煙

篤波賭馬問你先

生仔生女隨得妳

請埋工人去幫妳

對妳家人體貼又入微

歡迎外母住埋我屋企

日日Check住我有無蝦妳

對妳我就溫柔到痺

生生世世陪住妳

總之我由今日起

生命裡面只有妳

立下此誓永不變

(新娘名字)、 (新娘名字)、 我 愛 妳

(新娘名字)、 (新娘名字)、 我 愛 妳!!!





愛妻十條

 





1. 老婆沖涼時要量好水溫,捶骨擦背 : 不得有貪圖私慾之行為。

2. 老婆掃貨時要勇於付款,幫手拎野 : 不得有不情不願之行為。

3. 老婆煮飯時要讚不絕口,食多幾碗 : 不得有厭三厭四之行為。

4. 老婆訓覺時要炎夏扇風,寒冬暖被 : 不得有打呼搶被之行為。

5. 老婆訓話時要兩手貼緊,立正企好 : 不得有心不在焉之行為。

6. 老婆不在時要朝思暮想,守身如玉 : 不得有偷雞摸狗之行為。

7. 老婆敷臉時要提供方法,以身試法 : 不得有哈哈大笑之行為。

8. 老婆生氣時要扮豬扮狗,討你歡喜 : 不得有不理不睬之行為。

9. 老婆打我時要任其蹂躪,謝主隆恩 : 不得有還手瞪眼之行為。

10. 老婆審問時要發誓賭咒,以表忠誠 : 不得有漫不經心之行為。





1叫個新郎穿住一條紅色底褲在外面扮超人.要佢係門口到走一圈

2有2個,不過第1個有d核突.

2. 用具:1個新痰冠(?生起見,最好?錫紙包一包)

食物:dark朱古力和香蕉

相信大家都估到了吧.

對!把煮溶了的朱古力連同香蕉放入痰冠內,要新郎和兄弟們吃.

3.請新郎向新娘的隔離鄰舍?齊開門七件事 – 柴(可以火柴or 打火機),米,油,鹽,醬,醋,茶.then才開門.

接新娘遊戲

香蕉+花生漿 放在痰罐搗亂,要求新郎及兄弟每人吃一匙才可入門口或玩其它遊戲.



叫新朗將紅色胸圍、Tback著晌面,然後含住條蕉躺下,再叫兄弟於

新朗上面做掌上壓。(最好知道邊個兄弟做掌上壓是最弱)



新郎要在限時之內,到屋外找8個鄰居在紙上寫上不同的祝福語及簽名。

途中最好有姊妹跟隨,以免兄弟出術。



長長久久

先叫D 兄弟飲汽水, 九罐/九枝, 限時99秒, 長長久久

叫新郎唱歌, 唱一首新娘再喜愛的歌

寫九句九個字愛的宣言

答出同新娘第一次kiss的日子, 等有紀念的問題

如果答錯, 各姊妹預備多?辣辣壽司比兄弟同新郎哥食,

其中一件辣到飛起,睇?邊個食中。或可準備一此甜, ?, 苦, 辣的食物.



心心相印

先準備1支或兩支鮮紅色的唇膏, 及一張手掌般大的心型透明軟膠片, 由姊妹幫各兄弟搽唇膏,

當然係搽得有少少出界, ,搽好後, 各兄弟唔淮用手, 只可用嘴對嘴 (?住張膠片) 的方式,

亙傳張心型軟膠片, 傳晒咁多個兄弟, 先叫完成。



選紅繩

先準備多條紅絲帶, 其中一條新娘拿住, 其它就?住雜物(例如: 新娘子拖鞋,

廚房用的百潔布..), 跟住要新郎哥選擇, 如果選錯, 便要嘴那物件一下

, 選對了, 當然婜得新娘子.





刷好牙



準備一支搽滿wasabi(要勁果隻)的牙刷, 要新郎哥讀愛的宣言前, 先刷好牙..



 

我的推薦碼:

20091020000045
 
中國傳統婚禮習俗


中國婚俗歷史


三書六禮


換庚譜


過文定


過大禮
         


上頭


安床


嫁妝


哭嫁


蓋頭
         


出門


迎親


過門


拜堂


三朝回門
         
熱門 :

29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)
結婚 TOP                  

Wedding Video


Wedding Photo

結婚開支預算


婚禮司儀稿
           


旺夫益子相


結婚歌


怎樣過大禮


結婚登記
           


浪漫回憶


結婚遊戲
               

 


沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs