頂廣告

2009年11月30日星期一

救命、幾百樣野未做...

 

救命﹗幾百樣野未做....(與samming一席話)
 

約左試妝未? 要confirm啦~<----precious約左26日,未約milk

花ball既花材呢?<-----花材未諗呀,都唔知夏天乜花好,我本來想要牡丹,果日去搵joey佢又唔得閒<----牡丹夏天唔多掂...
好似都唔係季節... 駛唔駛幫你call joey?


 



預幾多件衫?<-----自己6件或7,裙褂婚紗各一,其他係晚裝或旗袍。肥老闆已取一套,春天可以俾一套佢(可換春天普通晚裝)。伴娘可用春天(可轉超靚首飾未揀),又或者我有一件好一般的橙紅色裙連披肩。媽咪衫訂造、爸爸買g2000西裝。



租唔租頭飾? 手飾?<----如果幫趁milk,睇怕一定要租勒……

晚裝鞋同褂鞋?<-------晚裝鞋係咪即係婚紗鞋???褂鞋我之前買左一對紅色布繡花鞋,唔知得唔得﹖



 



幾多花車?<-----花車,按理除酒店主車送3小時(其後500/hr)外,另有4兄弟有車架,另外細佬可以用我架車。但未知點預人同車數,定係租van算數….

過大禮?<-----61日過大禮,呢樣好煩,就算訂結婚易,咁點呀??……
唔介意米肥肥送上去囉... 都冇辨法... or我同nat幫你送... 你記住問亞媽~

 



 

幾時回門?<----回門剛同阿媽傾掂數,因粉嶺出門可能做唔切即日回門,可於第2日回門1-3pm吉時、3-4:30pm中時仲要中豬、生果、糖

乳豬定中豬?

兄弟姊妹幾多人?<----伴郎伴娘一對、兄弟姐妹4

訂結婚cake?<----酒店送5,夠唔夠???

西餅?<-----西餅……放係男家準備???定酒店?????如果係酒店就等兄弟去換(本來肥老闆話自己去換添…..)

佈置? (場地+花車)<----joey場地佈置,佢未得閒傾要約時間。花車未知點佈置呀…..

印帖?<-----心水係joys或其他相類店舖但要等下次婚展去落單,可能唔用酒店帖

大妗姐?

媒人婆?<-----呢2,無想過喎有又點請呢??點計法呢???有乜用呢???

利是?<------唉未諗呀只係我四圍搵地利是封,阿媽同我唱左200020蚊紙咋。

媽媽衫,鞋?<----媽自己買左對閃粉鞋….過左年同佢去訂造衫。

爸爸,細佬西裝?<-----可能要去g2000,佢地身型fit,應該可以。

餅咭?<-----唐餅36,西餅140,唔知夠唔夠…………你自己數~
仲有親戚唐西餅都派~




燒肉卷?<-----未買、阿媽尋日剛提起咋…..有乜選擇???太興 



唐餅卷? (借唐餅盒嗎?)<----...要借……過大禮用仲要屆時換龍鳳餅….上頭用龍鳳餅2對



 



 

會埸音樂?<------無===> Hotel can provide
this, we just need to choose and confirm
因為有d人鍾意進場,上乳豬,敬酒用其他歌...   講真,梗係自己再執過d歌啦...我想用live
band添呀


片頭?<-----無===>
Amazing Grace?
你地開始揾番d相出黎未 ? 你要預佢1個月整...
唔滿意/串錯字又要時間整番... 唔好好似nat甘wedding個個wk至攞... 你早幾日就要去hotel試下機架啦~


花炮?<------無===> Sorry I thought you have
brought some in SZ last year, anyway Do you really like this ?

有影相時畫面會豐富d... 氣氛好d... 大家又玩得開心d... 但你地間hotel會唔會charge清潔費?  

rundown?<------無===> can't be completed
without confirming the registration time and place


文具?<------無====> You means pens for
guest signature
?除左筆... 仲有膠紙... 剪刀...
出門有冇話向那方向開傘? 要就要指南針...


睡衣?<------無 上頭既紅色睡衣,記住係大紅色...

披肩?<-----無

啤牌?<------無===> How many will be needed
? We can get these at $10 shops
. 你睇下nat有冇剩...
我上次俾左幾盒佢.. 


紅酒&vsop?<------無 ===>Please ask Samming
if there is any delivery service to the hotel
vsop好趁新年入貨,我覺得平dd...
紅酒就睇定先啦~ 最重要預幾多... 要預雙數喎~  我唔知好唔好直接送hotel... 我就早幾日自己擺去酒樓既... 佢地要同我當面點收架~ d野唔平...
酒樓要lock架仲要簽名... 你直接送,hotel會幫你收嗎? 仲有,幾時送? 唔準時唔夠數點算?  


賓客名單?<------依家張係舊年訂酒席時暫定媽媽個張都係度? 



最最最重要... 搵邊個fd幫你上網book註冊日?<----------唔知……
冇上網可以用電話... 但你地都要搵人幫下手好喎... 你地大旺日呀~

我仲要訂生果擺酒用===> this will only take a
walk at fruit market , dun do it too early coz they can close down anytime.



 

 



 

仲有乜茶具、傘、跪墊….諗到既都無!!!===> Will that
shop 'wedding easy' has such things for sale
?金都都有...
唔介意我可借俾你~ 但傘一定要新!! 

 



籌備婚禮點滴目錄 (Wedding planning)
 
 
中國傳統婚禮習俗:



中國婚俗歷史


三書六禮

換庚譜

過文定

過大禮

安床

嫁妝

哭嫁

上頭

蓋頭

迎親

拜堂

出門

過門

三朝回門

 
 


                   
熱門 :




29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)

        




2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式

        


2010年結婚吉日
  


2011年結婚吉日

        

100 TOP Wedding Songs

 
 

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs