頂廣告

2009年11月30日星期一

還有不到6個月,就到我的大日子啦......

 

還有不到6個月,就到我的大日子啦......
 

真係好緊張,情緒又差,成日覺得好多野未做又無從入手咁。好在今日同事開解我,仲幫我諗點樣解決問題,得佢地提點左真係舒服晒。



返到屋企同媽咪傾左成個幾鐘頭,又解決左d問題。



今日得著好大,將我傾好決定好的打出黎先﹕



1.係粉嶺出門,因此不可以做即日回門。



2.媽咪一定要婚宴時有燒豬分俾女家親戚,折衷辦法係派燒豬券。



3.婚禮第二日回門,4點幾(本來話要3點前先係吉時,點趕呀,仲要還衫、還飾物架嘛大佬,經一輪勸導,中間時辰都算啦)要返到去粉嶺,仲要訂隻大大燒豬(仲有糖果、生果),本來我話食唔晒,乳豬得啦,媽咪話唔得,食唔晒就俾街坊,隻豬一定要大大隻......無法子,呢d意頭野,要遷就。



4.安床(10am)、上頭(6pm),17號,肥老闆要請假......



5.上頭人選,多黛夫婦(未問佢地肯唔肯)



6.入門時最理想有人在場,人選為衛斯理夫婦及其可愛兒子(俾佢個仔仔跳新床),都係未問佢地肯唔肯。



7.入門時新居(男家)要有全盒、蓮子、蓮藕、紅瓜子、利是、最好有金器(是但啦)



8.過大禮,1號星期四(遇時大吉),未傾,應該要搵結婚易果一類公司勒。



9.搬嫁妝,5號星期一(遇時大吉),媽咪話要搬紅篋、子孫尺、子孫桶、利器、紅頭、新床套及枕頭、龍鳳被、新睡衣、內衣、諸如此類(媽咪家野,睇怕間中仲可能有野加)



同事一齊brainstorming後其他事項﹕



1.請飲男女家主家席分2圍



2.兄弟姐妹可叫到會或各自食野



3.最好找一個可以信任的人統籌所有工作分配......



其他事項﹕



1.約左年初八試婚紗及晚裝、19號睇褂。



2.買左一件露背珠片直身晚裝,2月中取。



3.之前網上訂的宮廷衫決定會著



4.肥老闆認為我應該著埋件直身旗袍



5.春天有1婚紗2晚裝

 



籌備婚禮點滴目錄 (Wedding planning)
 
 
中國傳統婚禮習俗:



中國婚俗歷史


三書六禮

換庚譜

過文定

過大禮

安床

嫁妝

哭嫁

上頭

蓋頭

迎親

拜堂

出門

過門

三朝回門

 
 


                   
熱門 :




29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)

        




2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式

        


2010年結婚吉日
  


2011年結婚吉日

        

100 TOP Wedding Songs

 
 

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs