頂廣告

2009年11月18日星期三

結婚最煩是什麼



結婚最煩是什麼

1. 金錢

2. 酒席

3. 籌備

4. 參加人數

5. 男女家長

結婚人回應: 錢、請人。

結婚人回應: 最煩係請人, 唔請比人話,
請又比人話,同埋安排坐位,頭都大埋

結婚人回應: 
我覺得係搵到個岩既結婚既對象!!!!!!

結婚人回應: 我覺得係籌備 ..可能因為我未接觸過呢d
..我以前睇戲見到d人又要走泥走去買呢樣果樣 ..又話要揀日子 ..又話要買禮餅就覺得好煩 ..

結婚人回應: 有錢先有得傾-,-

結婚人回應:  梗係籌備啦, 籌備已經包括晒所有嘢

結婚人回應: 金錢, 有錢就有人幫你處理所有事情...

結婚人回應:
雖然我未結婚...亦都未有女朋友...但係我覺得...樣樣野都會好煩= =""

結婚人回應:  人數

結婚人回應:
我都係覺得金錢同人客係最煩架..有錢攞又驚無咩人到..因為我做過酒席架..一桌得幾個人..好樣衰架多客黎又驚無錢攞咁多..唉

結婚人回應: 可唔可以揀哂咁多樣架?!

結婚人回應: 
唔洗講野  有錢一定掂  我未聽過有錢人會為 婚禮而頭痛

結婚人回應: 錢.....儲幾多/ 儲幾耐先夠

結婚人回應: 籌備,好煩......

結婚人回應:  係樣樣都咁煩

結婚人回應: 最煩當然係錢,
金錢已經可以解決絕大部份的問題。只有相方家長的問題, 是錢不一定能解決的。

結婚人回應: 請人..怕請少左個人.之後會比佢講!

結婚人回應:  當然係錢啦! 雖然錢唔係萬能,
但起碼可以解決大部份要結婚問題囉!

結婚人回應:
我覺得真係好因人而定哦...不過我覺得最煩就係錢...始終...如果夠錢...基本上d問題都好昜解決...

結婚人回應: 擺酒請人最煩

結婚人回應:  我揀 1)
金錢,冇錢點結婚呀!!煩煩...   

結婚人回應: 我覺得最煩係$$~冇$$點
結婚?如果覺得籌備煩..可以 比$人地 搞!

結婚人回應:
我明年都結婚,日子待未來奶奶同老媽子傾,我覺得我出年會開始煩lu~而家開始睇返多d有關既post, 希望到時可以唔會似蝦~

結婚人回應:  最煩係錢...錢可以擺平籌備 (搵
planner), 人數 (請幾多人都得) 同埋男女家長 (少好多野)如果冇錢, 唔單止要煩籌備 / 人數 / 男女家長, 仲要煩酒席 (邊度擺夠平,
又穩陣)我冇錢

結婚人回應: 錢,真係好煩...................

結婚人回應: 最煩係雙方家長

結婚人回應: 
梗係$$$$$$$$$$$$$$$有$去5星酒店擺,D朋友爭住去...有$俾勁多禮金,包足雙方家長衣服飾物,仲送厚禮,家長仲邊係問題!!

結婚人回應: 最煩係d 三姑六婆 又唔係你個女
又同人地家長施加壓力要人地跟佢既意思去做成個婚禮好似佢搞既咁 痴能線

結婚人回應: 我覺得錢唔會係最煩....有錢就有得結,
冇就冇得結....冇得煩

結婚人回應:  喜歡最後三粒字. 中晒point.

結婚人回應:
最煩係搵人化妝,都唔知搵咩人化好!我表姐結婚o個時最煩都係呢樣野!佢搵到個好好既化妝師幫佢化,唔係就好似有d新娘化得太濃太老,咁樣仲邊到開心!到時我結婚一定搵返佢化!

結婚人回應:
我話最煩係搵人化妝,又唔知佢係未真係掂,好彩我家姐識搵Touch up,佢地又真係唔錯呀,又細心,個妝又自然,你地都想結婚果日係全場最靚ga!

結婚人回應:  男女家長

結婚人回應: 錢,錢,錢,錢

結婚人回應: 識啲唔識啲又要加把口嘅三姑六婆

結婚人回應:  屋企人係最煩.

結婚人回應: 金錢

結婚人回應: 錢囉

結婚人回應:  籌備,金錢,人數

結婚人回應: 搞wedding其實咩都好煩, 要定日子,
同屋企商量點搞, 搵場地, 搵婚紗禮服化妝set頭花車佈置花球攝影等等一大咋野......

結婚人回應: 錢同請人...........

結婚人回應:  YES BINGO 已經一大堆嘢要煩
由擇日子 酒席 請人 映婚紗相....試衫又要煩錢 仲要多得呢D路人甲乙丙

結婚人回應: 錢解決到既問題就唔係問題...

結婚人回應:
我覺得現代人結婚最煩既係,唔知尼段婚姻可以維持幾耐?!生完子女又無能力好好教育佢地!

結婚人回應:  一定係雙方家長既談判

結婚人回應: 最重要 係 $$$

結婚人回應: 如果有錢可以請人籌辦晒結婚既野

結婚人回應: 
籌備婚禮必要的申請,就係可以儲積分的信用卡,向大家誠意推介 Citibank Premier Miles 信用卡,只要一經批核,就可以有高達 5000里數
,而你用這張 Visa 簽脹單,就可以享有HKD8 獎1里數;以過來人的我為例,當年結婚也是用這張 Visa 卡簽脹所有結婚開支,最後賺得 30000
里數,以每 15000里可以換得1張來回台灣的國泰機票,所以度完蜜月後,我和老婆再去台灣遊玩。

快D Click 以下這個圖片申請啦。

結婚人回應: 擺幾多圍酒~有咩人會來~擺邊間~ 好煩~!

結婚人回應:
本來諗住是煩錢同埋找衫,車果d,但我越近結婚越明白最快果個是,完全不聽你講的未來奶奶,錢的不夠,可以借,找衫,找車,可以找公司一條龍包曬或叫朋友幫手找,但一個同你思想,意見完全相反的奶奶是最煩的,因為她會話你所做的一切,呢樣不好,果樣不好.但叫她去做呢﹗她又不一定去wo

168wedding回應: 
其實大家好多關心錢的問題,我遇到有一位在百佳做貨倉的中學同學,問到他結婚未,他講會呀:但要外母話無50萬唔好娶個女﹗事情就是這樣﹗當時正參備結婚的我,真的被他嚇壞了。50萬,對一個在百佳做貨倉打工仔,不是一個小數目。我又有一個朋友,佢都要結婚但佢結婚前都儲到1萬左右,外母都話無20~30萬唔好娶個女﹗但佢地真係無甘多錢,唔通10年後先結婚咩﹗不可能,他們決定要同父母講和溝通,他們了解,其實比外母的禮金主要用來買龍凰鐲,新床單枕頭給新人,比喻新人有新的開始。就當金價2009年計1萬/兩,買對龍凰鐲都是一萬,床單枕頭用多一萬,加多一萬比外母,三萬佳大歡喜,又做到嫁女要買的東西,又有錢比外母開心下,所以當朋友給了3萬禮金,外母是足夠買龍凰鐲,床單枕頭等.....結果都結到婚﹗全個結婚用左10萬幾﹗現在我的朋友已經結5年買左樓了,另外在百佳做貨倉的中學同學做緊兩份工,重儲緊錢結婚,而我都結婚2年買左樓﹗


所以錢其實可以傾的,而且知要點用,為什麼要用,其實可以結到婚,如果唔係大家覺得結婚好辛苦呢?


如果大家在結婚事情上有問題,無論點雙方同父母傾,酒席,結婚戒指,結婚籌備,可隨找我幫到一定幫EMAIL:168wedding@gmail.com

 

 

 

我的推薦碼:

20091020000045
 
中國傳統婚禮習俗 


中國婚俗歷史
 

三書六禮
 

換庚譜
 

過文定
 

過大禮
 

上頭
 

安床
 

嫁妝
 

哭嫁
 

蓋頭
 

出門
 

迎親
 

過門
 

拜堂
 

三朝回門
                   
                   
熱門 :


29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)
 



2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式
 


2010年結婚吉日  
2011年結婚吉日
     
           
                   
結婚 TOP
Wedding Video
 

Wedding Photo
 
結婚開支預算
  婚禮司儀稿 

旺夫益子相
 


結婚歌
 

浪漫回憶
 

結婚遊戲
 

怎樣過大禮
 


結婚登記
                   

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs