頂廣告

2014年6月12日星期四

如何選購agnes b花球攻略

agnes b花球

選擇結婚花球時,當中最出名,當然是Agnes b花球,因為有品牌,每個花球最少都過千元,如何選購agnes b花球呢?可有平的方法呢?


agnes b花球款式攻略:
首要知道自己想要什麼花球?因為花球有好多種,而且有季節性,所以要選好自己心水的花,然後再問結婚日子有這些花嗎?這樣會比較快知道有沒有,一般花球有這些花,如玫瑰、繡球、小牡丹、大牡丹、馬蹄蘭、風信子、向日葵、蕙蘭等﹗


agnes b白色馬蹄蘭花球價錢
agnes b白色馬蹄蘭花球$1900

agnes b繡球花球價錢
agnes b繡球花球

紅色agnes b繡球花球可以出門用嗎?
agnes b繡球花球

agnes b紫色繡球花球襟用嗎?
agnes b紫色繡球花球$1250

agnes b蕙蘭花球可以有什麼蕙蘭的頻色選擇呢?
agnes b蕙蘭花球

agnes b白色牡丹花球有多少人會用呢﹗
agnes b牡丹花球

agnes b粉紅色牡丹花球應該是最多人會用
agnes b粉紅色牡丹花球

agnes b粉紅色牡丹花球新娘子結婚時會用
agnes b粉紅色牡丹花球真人用

agnes b黃色小牡丹花球好多人都會用
agnes b黃色小牡丹花球

agnes b玫瑰花球清新自然
agnes b玫瑰花球$1150

agnes b紫玫瑰花球真的好浪漫
agnes b紫玫瑰花球$1150
agnes b花球價錢攻略:

價錢上agnes b花球好少減價,平時減價只有兩個時間:

1.婚展-在婚展agnes b有婚展價,價錢會係8~9折,但每年婚展agnes b只會擺一次,所以要等機會﹗

2.Agnes b會不定期在網上有Promotions,但真係考你運氣了﹗給大家可以到以下網址一試:
http://www.agnesb-fleuriste.com/promotions.html

小玫瑰花球
門市價$1000
婚展價$800

風信子花球
門市價$1250
婚展價$1000

玫瑰花球
門市價$1150
婚展價$900

胡姬花球
門市價$950
婚展價$750

繡球花球
門市價$1250
婚展價$1000

屈金香花球
門市價$1350
婚展價$1000

Agnes b花球中一款最受歡迎的花球,紅玫瑰花球
Agnes b紅玫瑰花球是最受歡迎之一的花球
Agnes b紅玫瑰花球
Agnès b. Fleuriste 設計的花球極富時尚感,深受年輕而前衛的新娘子喜愛。此外,Agnès b. Fleuriste 更提供場地布置服務,務求讓每個婚禮充滿獨特的格調和色彩。
是經常新娘出門時用的花球
紅胡姬結婚花球--紅胡姬結婚花球是好多新娘出門時用的花球

因為小牡丹有季節分,只有在10月~2月的時間才有
小牡丹花球 - 因為小牡丹有季節分,只有在10月~2月的時間才有

玫瑰花球 - 粉紅色系列比較常見的花球
玫瑰花球 - 粉紅色系列相比紅玫瑰花球粉紅色會無甘受歡迎﹗

以下是一些新娘們訂Agnes b花球的心聲:

MAY:
  • 我係agnes b. FLEURISTE 訂左鮮花花球係大日子用,個鮮花花球好靚好新鮮,我一見到就好鍾意。不過D鮮花去到夜晚有些粉少凋謝,好彩唔係好覺。

    其實SALES都同我講有D
    花球KEEP唔到一整日,但係我又鍾意KEEP唔到整日個D花,無辦法。佢O地D SALES 教我用水養住花球,會KEEP得好D。唯有聽佢O地話,我叫姊妹一有時間就幫我養住佢,所以都OK。整體唔錯,花又多又密,佢O地SALES都好識俾意見。
  • JAZZ:
  • 看過很多wedding blogs,發覺不少人總會談及Agnes b的花球。說實話,他們的花球真是很漂亮。未決定找Mircale Flowers訂big day花球之前,我也曾經想過Agnes b的花球。人總有一點點的虛榮,可能為的就是那條印有Agnes b名字的絲帶吧,哈哈

    每當去wedding expo時,我總會留意有沒有Agnes b的booth。可能貴精不貴多的緣故吧,Agnes b只會選擇性地擺booth。以我去了兩年wedding expo的經驗,他們多是每年擺一次。

    單看promotion card,估勿論是否能配合big day當天的WG和EG,已經覺得他們的花球很靚。我自己也曾到過他們的shop看看有沒有其他款式。可能是大公司吧,我覺得他們的flexibility相對較少,而他們的staff不像Miracle Flower的Yen般,這麼有心機跟你討論花球的配搭。而且,
    價錢始終是一個非常重要的考慮因素。除了花球外,還有我的頭花、新郎襟花、三位話事人的襟花、兄弟姊妹們的襟花手花,每樣加在一起的話,價錢就不太便宜了。


APRIL:
訂o左o既Agnes b花球係一個紅色Kanya玫瑰花球,連頭花同新郎corsage. 另一個就係我好鍾意o既 pastel-coloured Peony花球,都係有埋頭花同新郎corsage。再加埋四個主婚人蕙蘭corsage,埋單盛惠 $3,XXX 

雖然最終都係out-budget,但好鍾意呀.


心心:
無敵 ! 鐘情呢個牌子,冇辦法。我的不二之選,淨紅玫瑰花球,我見其他花店扮呢個款,但 d 花真係冇 Agnes b 的咁靚,佢真係好足料,好多朵盛開的紅玫瑰迫埋一齊,先有咁嘅效果,同埋佢隻紅色係好 sharp 的,因為我見其他花店呢個款有少少暗啞咁。

新郎襟花可以選單頭玫瑰或雙頭。我地揀左單頭,因為兩朵玫瑰就冇綠色襯花配,好似單調左 d。而且單頭睇落已經夠大朵。可惜我黑仔,訂花時剛剛加左價 ...... 不過托上托搵到朋友用員工價 8 折買,都好 d …. 用 HSBC 白金咭都有九折的。

留意頭花方面,Agnes b只會跟番個花球俾頭花,好似我訂紅玫瑰,就跟番紅玫瑰頭花,想要其他頭花襯下婚紗的,就要自己另外預備啦。


小貼士 :

如果用露腳的花球,記得安排一個姊妹或兄弟負責照顧個花球,預備一個玻璃器皿 ( 要挺身,方便擺放花球 ),一唔用個花球就要浸住水。浸完水,每次要用之前,十五分鐘前好拎番個花球出黎,用毛巾索乾花球腳,否則使用時就滴哂水架啦。

揀花時留意花種,有d花唔係全年都有的。我用玫瑰,易殘 d,加上我結婚時係三十幾度大熱天,所以我都冇期望過個花球可以支持一整天,我預備左另一個花球夜晚影相用,揀玫瑰的話,可以考慮下用兩個花球。

另外個人認為花球顏色最好揀深色少少的,淺色的花球併埋落白色的婚紗,影相就唔突出。



小咪:
名牌效應, 諗住一定唔會差得去邊既, 花球係扎得好靚, 只不過唔係keep得好耐囉, 到夜晚已經覺得有少少變黃, 先生的襟花也謝了, 而且頭花亦唔夠, 好彩化妝師個助手咋, 晨早流流幫我去街市搵花呀^-^


FANNY:
影相花球:(又一城)粉紅風信子+粉紅小牡丹+白色粉色桔梗
結婚花球:(金鐘太古廣場)桃紅小牡丹+白色小牡丹+綠色小繡球
              白色朱頂蘭+綠色小繡球

我一籌備結婚,第一樣好 confirm 要去搵的 vendor 的就係 Agnes b,冇計因為我係佢 fans。不過我三個花球係分開三次去,仲要係不停改添。

第一次去係去金鐘,初時只係諗住訂一個花球結婚當日用,我自己睇了好耐,睇中了朱頂蘭,因為鍾意佢唔係圓碌碌有層次,不過諗了好耐到底要火紅色定係白色,因為白色襯唔到褂,但紅色又驚撞婚紗出得滯,最終我俾老公話事佢就揀了白色。呢一次訂花球係響佢上年加價前訂的,所以好抵。

第二次去係去訂影相花球,事緣我一心想要的絲花花球(Kay Florist)原來花材已經斷哂市,所以臨急臨忙又去番金鐘 Agnes b 訂,呢次我揀得好快,因為個 sales 哥哥好細心幫我解說邊款合時邊款啱影相,所以好快揀了風信子,由於 sales 哥哥話買滿 HK$1,500 就有 guestbook 送,所以我響完全冇 plan 的情況底下加了七個襟花俾我同老公屋企人結婚當日用。而影相花球呢我揀去九龍塘拎,因為之前一晚去整指甲方便。

而第三次去,係因為我諗諗下襟花都係絲花比較噤,而且又心思思想訂多一個花球俾我自己用唻襯褂用。所以又再一次去金鐘將七個襟花加錢去轉成一個花球,其實我本身想揀番影相果個因為太鍾意喇,不過諗諗下既然都係訂,梗係買過另外一個款啦,所以揀了都係粉紅色為主的桃紅小牡丹。

整體唻講,三個花球都靚,不過我個人覺得影相果個同褂果個,大家都係有小牡丹,但係我結婚當日果個係殘啲燶啲,而且好老實講,我個影相花球係今年三月,當時佢俾我的頭花係成紮伴娘花球咁大束,但到我 bd,可能因為經濟不景氣,所以頭花只係淨得三四朵,好彩我另外都買了一些頭花,所以先夠用咋。不過我當晚都打了電話去 Agnes b 度話佢知我唔滿意個小牡丹花球,雖然果陣時唔會做到啲乜,但起碼俾佢知道呢個做得差囉。

如果要建議俾大家,最好係去親自拎,因為有起事上唻都易執,另外就係盡量唔好揀粉色桔梗,因為佢個樣本身都好墜,隻色又霉,所以做襯花就 okay,如果太多會令個花球望落好深沉、唔 sharp 架!仲有就係,因為所有 Agnes b 的花球都係法式露腳款,所以一有機會就養水會好些。但又唔駛太擔心,我影相時全日冇浸水都捱到八個鐘,只係我結婚當日白色個花球有隻小襯花墜得好快,不過一養番水佢就會企番。







  您的支持和分享,是我最大的鼓勵﹗可以分享出去嗎?

>>>返回首頁<<<

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs