頂廣告

2011年5月14日星期六

台灣台中婚紗攝影 Taiwan Wedding Photo



我既LG向我求婚lor~ 我地仲決定到台灣台中既旅人行館婚紗公司影婚紗相~


旅人係一間好既公司,我朋友都係噶度影既!啱開始係web上睇到呢間婚紗公司,係佢既官網發現佢地影相風格好獨特!

好似一邊玩一邊影既方式~因為我自己係比較喜歡自然既感覺,當然外景都係好重要,旅人又係全外景影相既,好合我心水!

攝影師既攝影方式都好special,有靚靚既一般大家影既婚紗照樣子,都有我幾like既自然側拍既感覺~好正架^^

我有問咗我朋友,一個package係三天兩夜的行程,以下係佢地噶時影嘅過程:

第一日:

抵達台灣,係影相前就有在線上溝通要請公司派車接送,第一次到台灣,感覺好好~服務人員好親切,店裡裝潢都好靚,影相前當然要揀靚靚既禮服lor!因為之前就有先係官網直接揀中意既,所以一到咗旅人,馬上就可以試禮服lar!不過,有幾件唔係好滿意,但係店內仲有好多禮服可以揀,修改都好快,試到ok為止!馬上就可以到靚靚既外景地影婚紗相le~

p.s我朋友係去日月潭影既,景色好正架!我自己都諗好去清境可以影綿羊,仲有香格里拉音樂城堡可以住同影相,正!

第二日:

一早就要開始準備影相,係噶度睡好食好,天氣亦好~係影相過程中攝影師同彩妝師就似領導一樣,帶住我地一邊玩一邊影,景色好正!不過,我LG表情好生硬,好彩攝影師識的搞氣氛,手法都好勁!將我地影得超靚,好正!似係天空藍天白雲,潭景湖景同山連成一起好幽美,好可愛!太陽光好大,妝都花曬,好彩有彩妝師在旁一直幫忙,等我地還可以靚靚咁入鏡!一直影既晚上,連我地買東西,打鬧既場面都影落黎~!晚上返市區,住宿既酒店隔離都有商店可以行街,幾方便

第三日:

早上可以睡到快中午先起黎,再到旅人店面就可以拿到我地拍攝既全部電子相簿~唔駛擔心要揀片等等!之後要揀片入相本,直接係線上處理就OK le,真係好方便!有乜問題詢問網路上既客服就OK,晚上就返屋企lor~好貼心既服務^^



原本係在網絡上睇資料噶時,睇到自己頭灰灰,都搵唔到自己想要既噶種感覺><”,啱好朋友從台灣影完婚紗相返黎,先知道有呢間婚紗公司!因為工作關係,就唔可以一直往婚紗店走,更何況係係台灣!好彩呢間公司好貼心,有好多流程係線上操作就OK!好方便,而且我在網頁上仲有睇到而家有優惠活動tim,可以有全部底檔,仲可以沖曬同上載!另外,亦有一本目錄冊收藏相片既獎品。好心動,決定同LG下訂,期待拍照日lor~



同大家share旅人行館web上既影相風格

一般靚靚婚紗相既樣子

清境音樂城堡影既,好正架^^


 影綿羊部份,好cute~






當然都有我中意既自然側拍lar~~~





另外,我朋友既行程!~係去日月潭既,都好有感覺~


呢張係我朋友既,只俾我ㄧ張share>0<

我姐妹都幾鍾意呢張~



以下就係日月潭既各唔同影法






係米好正呢?!haha~




影婚紗前,搵info要做足功課,雖然辛苦,但係只要可以影到靚靚既婚紗一切都值lar~

希望大家都可以影到美美既婚紗相^^有問題一起歡迎討論!!





沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs