頂廣告

2011年5月15日星期日

深圳緍紗攝影 Shenzhen Wedding photo 04

剛剛o係深圳影完婚紗相!!!


本應影完後, 想即時發表一下感受, 不過之後實在太忙, 一路到現在先有時間~~~

好開心, 可以揀到呢間幫我影婚紗相!! 佢地比我嘅覺得係而家深圳同以前已經唔同哂~~ 本身一開始唸住返大陸影, 個心都有d驚驚地, 因為始終大陸都比唔倒信心我... 但係價錢同香港真係差好遠, 所以我地都係決定試下啦!!

到左影當日, 有人o係香港同我地一齊去, 沿途我都有問下關於影相嘅嘢, 佢都好明白咁解釋清楚比我地知道, 之後到左影樓, 一路開始揀衫到影相, 個感覺都好好!! 全程化妝都有人跟足。本身我個plan係影兩套衫室內, 之後我仲加多左一套仲去埋天台影tim, 都係加左幾佰蚊。我最唔鍾意, 就係有d人會係咁叫你加d咩加d咩咁。佢地就唔會囉!! 成個感覺都好舒服~~~

我覺得而家o係香港同大陸影婚紗相都無咩分別, 我睇完相之後, 覺得質量都唔錯, 都好滿意!! 如果有朋友要影, 我都會介紹佢地去呢間影~~







返回首頁

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs