頂廣告

2010年4月6日星期二

最感激 wedding grateful


,網齡其實不短。網上不少類型人都見識過,網上世界,乜人都有。




也有變成真實世界中的朋友的,也有些人令你嚇過半死的。



最好的是,我眼光擴大了許多。



曾經有幾個網站,我曾駐紮過一會兒,不過維持最耐的就是新婚生活易。



可能那裡女仔多,大家又有同一目標。(當然間中有情緒失常的男人入去講港女嫁唔去,可謂天下奇觀)



那裡的網友,互相幫忙的很多,絕大部分都無私地分享心得,有些甚至變成現實生活的朋友。



捱過籌備婚禮的日子,不好過,太多反覆、無助,加上肥老闆根本不是精於籌劃的人。



好在有不少姐妹的提點。



如果唔係識到chuchu,咁我排期取籌又唔識點可以咁快咁順利啦。



當日取籌又有姐妹(唔點名,你地知我感謝緊你地就得勒)一早起身幫我。



仲有一班一直提醒我、幫我的姐妹。



真係......自己親家人都未必有咁好........有求必應........



又成日借耳仔聽我苦水.......



當然,仲有公司的maymay~~~



真幸福!!!

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs