頂廣告

2010年3月26日星期五

影芝柏中國愛情故事!!!.

影芝柏中國愛情故事!!!.

我影完china look返黎勒!!!!!

好攪笑!!!

之前明明話mua可以俾我要求的幫我,但我想book的攝影師有事唔得閒架嘛!!!!

點知今日去到,係另一個女仔同我化妝,但又安排左本來唔得閒的攝影師同我影喎!!!!!

仲有個好正的image consultant!!!!

我話想要花冠,佢就特地整俾我,佢知我想要grand d,又特登去搵d好靚好閃的鍊俾我,好開心呀!!!!

我影其中一個湖水綠旗袍的懷舊look,覺得好靚!!!!!(可能因為今日得3對人影,無人著呢d衫啦)



總之感覺非常良好,俾左4千幾蚊,已經全日1化妝、1攝影、1助手貼身服務,另外仲有另一個mua同埋個image consultant成日幫我襯飾物...好合心水!!!



芝柏影china look原來真係幾靚架!!!!不過唔知我地影成點......

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs