頂廣告

2010年2月9日星期二

好鬼勞氣!!!!

唔知做乜,呢排好易唔開心......
今日我媽咪call我話要今日去試件衫,咁我叫佢係公司附近等我。
咁我放工去到,佢面口唔好睇.
唔知係咪嫌我遲左放工,要佢等.

去到間舖度拎旗袍,佢都唔覺有乜問題.
係我見到件衫個底色車錯左......
咁我同老闆講.
老闆話可以盡快造另一件,叫我媽咪試左身先.

我媽好嬲,叉起腰,一味話要退訂.
老闆都無爭辯,就拎返訂俾我地。
其實我覺得唔駛攪成咁......我又覺得自己好瘀皮。

出到去街,我媽話要我將個租衫package其中一件俾佢租多件衫.
本來果度,680租2件,我租左一件俾佢,另一件俾新郎哥架嘛.
咁點攪即...明明我預左佢訂造,有乜理由要拎多我一件衫喎.
咁我話唔得,佢話叫我俾多680佢租2件。咁邊恕著得晒呀???
佢話要2件係我結婚佢著,另一件等佢去表演著!!!
咁租衫梗係同一日租啦,唔通人地俾你一時拎一件咩??

我媽話佢朋友又話返大陸造好過又呢又路,
大佬,我一早叫左佢反正成日返大陸玩,去造衫好平.
佢果時猛話唔識去邊度造,叫我陪佢.
咁我邊有時間呢???咁咪只好搵間我識人造過的香港店舖啦......
依家佢又話對間舖無信心又呢又路......
佢又發悔氣話咁朝早我出門佢求其著套裝就得,我真係把幾火!!!!
邊有人個女出門佢去著套返工套裝???

我實在無時間再同佢玩,我同佢講咁我幫佢唔到,你自己鍾意點就點.
佢又話要去租衫果間到睇,人地會有新貨.
咁今日我都唔知佢突然話出城,我都無帶張單!!!咁點去睇款呀???
真係好鬼嬲!!!

之前訂造時又係佢嫌絲絨料唔夠靚,改單要用珠片lace.要貴左我都算勒!!!
改左單,有誤會,變左個底布顏色,人地都幫佢諗方法.佢就一野叫退訂.
我d衫明明計劃好要邊件俾邊個,佢又黎打亂我計劃!!!

佢都唔係第一次,之前明明話聖安娜餅咭好,等我買左百幾張.
跟住呢幾個月又話佢d朋友話聖安娜cheap,要我再買幾十張美心佢俾朋友.

$$係一個問題,但唔係最令我嬲.我最嬲係,成日乜都要我理,佢幫唔到我不特止,
仲成日變黎變去,打亂我陣腳.
又要怨我唔做呢野果樣,
前排買左嫁妝d被,放左係我男友度,佢又怪我仲唔叫男友車返去女家!!!
好似今日又話細佬話我好唔同老豆造西裝,但語氣中明明係佢自己怨我。我後來打俾細佬,原來細佬只係話佢自己要幫老豆去買西裝!!!


大佬,我6月結婚,天時暑熱,咁早買咪盞買冬天料??未得黎熱過咩??
再講,咁大個人點解乜都要我去買???點解乜都怪我做得唔夠好???


好鬼嬲呀!!!

都唔知係我小器定係佢真麻煩。
我d同事就話我太遷就我阿媽.....今日我真係好想喊!!!

我未來老公又已經無乜時間理結婚野.......我感到好似乜都要我去做,但有乜唔好又個個怪我咁!!!!

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs