頂廣告

2010年2月9日星期二

今日再去春天揀結婚衫

我今日去揀埋另外2件衫勒......

好在肥老闆見d男禮唔合心水,俾埋件時尚晚裝我,原來春天時尚款已經靚過舊年好多!!

今日去揀埋2件晚裝(1時尚 1 d design)......

依家4件晚裝都唔同色系,上身唔同design,......好好彩!!!

(我銀、黑、灰、藍、白、粉紅、綠都唔揀得喎)
因為有一件係時尚款(我無upgrade亦唔想upgrade),好難揀呀......

依家我有﹕
1.50%啡、20%黃、30%綠,釘啡、金、紅珠仔,真絲直身小拖尾背心露背晚裝(買走)
2.大紅色、單肩、背透視及繡紅/綠花,拖啡金lace尾,直身絲料中國look晚裝(租)
3.湖水藍色、車紫色lace花、珠及花邊、一字膊層層a字拖尾晚裝(租)
4.橙金色、v型幼帶掛頸、鑲大串金色珠鍊及金珠花、直身晚裝(租)

5.褂皇(全件密繡銀線為主、鑲金龍鳳)
6.low cut大拖尾閃金水晶bell cut婚紗

另外,肥老闆想我著埋﹕
紅底車金線布料平腳bell cut 宮廷衫(買)

都要諗下d衫點分配......

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs