頂廣告

2009年12月11日星期五

今日婚姻註冊處打左電話黎......

 

今日註冊處打左電話黎......
 

今日註冊處打左電話黎......



今日先FAX身份證去,諗住佢地聽日先會俾電話我。



但係5點正註冊處打左電話黎......



唔知係咪我地年紀大,



職員問﹕你地係咪結過婚?



我答﹕無。



職員再問﹕係咪2個都未婚??



我答﹕係。



職員再問﹕有無任何一方曾經係其他地方註冊結婚?



我再答﹕無。



(不禁令我懷疑,係咪一般咁年紀結婚都唔會係未結過婚呢??真係有少少......)



跟住佢就叫我2星期後帶雙方身份證同埋雙方父母身份證去登記結婚,仲要帶$305~~



20號窗喎。



果朝都要請假,早少少去先得。



不過好奇怪,今朝個籌無端變左15號。早左1個喎。攪乜鬼??



如果可以再前多5個就好啦~~~~~~



唉,諗個RUNDOWN都頭痕,好煩。



籌備婚禮點滴, 結婚

 

 
 
中國傳統婚禮習俗:



中國婚俗歷史


三書六禮

換庚譜

過文定

過大禮

安床

嫁妝

哭嫁

上頭

蓋頭

迎親

拜堂

出門

過門

三朝回門

 
 


                   
熱門 :




29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)

        




2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式

        


2010年結婚吉日
  


2011年結婚吉日

        

100 TOP Wedding Songs

 

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs