頂廣告

2009年11月30日星期一

對結婚的一點感受~~Wedding Feeling


 


對結婚的一點感受
 


近日對結婚的一點感受~~~~~



一個星期之內發左好多次脾氣,事緣是,原來我3月4日要上網登記註冊結婚!!!



之但係,我3月2日要入醫院做腸鏡小手術......



我覺得好大壓力,叫人幫手登記又唔知可以搵邊個......



肥老闆呢???一直都大安主意!!!!!唉!!!經典句子包括﹕



1.我咁多次做兄弟都唔駛開會、唔駛做野,唔好意思叫兄弟做野喎!!!(你做兄弟係同人地出花車丫嘛!!!!咁唔通我同你兄弟佢地唔熟由我開聲咩??)



2.去拎西餅???金鐘無聖安娜喎,灣仔先有,咁不如我當日去拎啦!!!!(咁不如我著埋套婚紗同你一齊行落去拎西餅丫!!!!)



3.我部電腦個java死左登記唔到esd呀﹗乜你唔係叫你個同事幫手咩﹖(自從張文同飯焦開火後,我一早話你聽我地個個做到人仰馬翻啦!!!!你大把男人網友電腦又勁,你係要等我公司個可憐楚楚文員姐姐幫我整電腦????你估我好唔好意思開聲丫????點解乜都旨意我先!!!!!)



4.乜唔係11點入門咩???(大佬呀,你影印左份時辰安排表架......揀日子時辰又係你話既,仲要我一個女仔面懞懞咁上去揀日子勒,依家你又唔睇,算點呀!!!)



5.你仲唔去問酒店下一期訂點俾????(又係我????我公司靜到蚊飛過都聽到,你又唔係無時間,你又叫我打???出錢又出力,係咪到時我通知你結婚當日準時到就得?????)



或者我真係對佢期望太大???又或者我唔應該揀一個唔識統籌的人?????佢又要俾意見,化妝、試衫又要等埋佢,但係佢又無假期喎(一個星期半日,仲要好多時係唔得閒既,有時間佢又喜歡去睇下車睇下模型試下車食下野,咁叫做輕鬆一下......)



想起男家一切、想起自己出錢擺酒,我真係覺得好委屈!!!!攪乜要咁先????好多野唔係老奉架!!!!!



有時發癲咁諗,我依家咁同結婚當日搵個肯娶我的男人簽個名、婚紗相key個頭,無乜分別!!!!!



肥老闆,雖然我年紀唔細即,你都咪以為得你一個想娶我喎!!!!!!你最好緊張少少呀下!!!!!!

....

 


籌備婚禮點滴目錄 (Wedding planning)
 
 
中國傳統婚禮習俗:



中國婚俗歷史


三書六禮

換庚譜

過文定

過大禮

安床

嫁妝

哭嫁

上頭

蓋頭

迎親

拜堂

出門

過門

三朝回門

 
 


                   
熱門 :




29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)

        




2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式

        


2010年結婚吉日
  


2011年結婚吉日

        

100 TOP Wedding Songs

 
 

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs