頂廣告

2009年11月30日星期一

今日同媽咪去造結婚旗袍 Chinese Style Wedding

 

今日同媽咪去造旗袍
 


去灣仔道,本來絲絨熨銀片的連工包料480,好平,所以帶媽咪去。



但係,媽咪試完身、寫埋單之後,見我手上有件桃紅色lace繡花釘桃紅珠片旗袍,好靚,



苦苦哀求老闆娘俾佢試,佢一試便愛不釋手,仲話呢件可以出show表演。



咁一比較之下,絲絨布料的確著得較老成,所以便叫她要桃紅色了。



還以為她會嫌試身那一件透視太sexy,但她竟然一定要保留胸口對上透視!!哈哈!!!



老實說,桃紅色那一件嘛,新娘也可以穿!!!



不過正如我說,做外母呢,新娘係自己個女,不會介意媽咪太搶鏡,但做奶奶娶新抱就難講勒。所以今次便造這一件吧!!!



盛惠780!!給訂200,一個月後先有得拎再俾尾數。



後記﹕阿媽竟然同人講我搵到多錢,有無攪錯????我仲係恕嫌緊自己窮.......



訂造媽咪旗袍其實可以有2個選擇﹕



1.灣仔道149號C舖地下,老闆娘姓聶即係我媽咪造訂果度,價錢大約如下﹕

絲絨熨銀布閃片旗袍、不論衫/袖長短-----498

透視紗上釘珠片旗袍、不論衫/袖長短-----780



2.佐敦綠羅裙(即係呢度好多人幫襯的芬芬),我所知的價錢唔夠UPDATE,你可以去睇下佢地依家個價錢。

我舊年去搵佢地造過旗袍,透視紗織花料,價錢約780,好似最平有480的﹐用乜布料唔知。



兩間各有各好,芬芬布料多好多選擇、起貨相對快D,又可以有D晚裝款俾你睇埋,但係樓上舖,舊年佢地未搬時,我俾舊地址大廈入邊D召妓麻甩嚇死!!!!不過,聽聞佢地搬左,相信新地址會好D掛。



灣仔果間好在係地舖,老闆娘幾好傾,同我媽咪O岩KEY囉......













籌備婚禮點滴, 結婚



Wedding bridal make up 新娘化妝





籌備婚禮點滴目錄 (Wedding planning)


中國傳統婚禮習俗:


中國婚俗歷史


三書六禮

換庚譜

過文定

過大禮

安床

嫁妝

哭嫁

上頭

蓋頭

迎親

拜堂

出門

過門

三朝回門
 
 


                   
熱門 :




29位當紅女星~富豪結婚要娶"旺夫女明星" vs "剋夫女明星"面相全方位分析!!!(附圖)

     




2010年最新婚紗、伴娘裙潮流款式

     


2010年結婚吉日



2011年結婚吉日

     

你的LIKE就是我是大的支持﹗
Tag: 結婚花球結婚月刊結婚相結婚吉日結婚歌結婚展結婚證書
返回>>>結婚月刊

 
給是我給最大的鼓勵和支持﹗就是你的一個......"鑽好"﹗﹗﹗

>>>返回首頁<<<

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs