頂廣告

2009年10月29日星期四

酒樓(好場推介)vs酒店

請問大家覺得酒店同酒樓邊個好

酒店:個場靚,食物麻麻(一定有人客數呢數路),酒水package都要另加千幾蚊,又冇包brandy同red wine.加加埋埋一般貨都八,九千,又冇咩靚魚,正菜

酒樓:個場新又靚,食物幾正(我試左菜喇),酒水package包,包好多實用既野,又可以好fixible咁改菜單with reasonable prices, service都同hotel一樣係分菜,碟頭又夠大.加加埋埋都係6千幾唔使7千但有東星.menu就係最好既..正菜,我daddy mama都話好過hotel. 比hotell只係少左人客入門口個lobby咁大把.不如食得豪dd正d啦..............唔好成日話7千蚊不如擺hotel
要9成似既menu都at least 萬2,3蚊

諗諗下都o岩,好過d人話比$唔知食左咩落肚
又唔使成皮幾野一圍,仲有多d鬆動$買野抽獎.氣氛好d仲好.依家物價咁鬼高,敢話你知一定唔好諗住賺$啦,on the other hand,又可以唔使拎咁多$出黎.用剩既$又可以去旅行玩得開心d.


我今日去食晚飯加試菜發覺呢間酒樓又真係幾好.新裝修四四正正又冇柱,仲係西式decoration. d lcd over head projector, follow 燈, back drop咩都有齊
比起好多hotel 酒樓都好好好多
佢既碟頭幾大架,乳豬一定好過好多酒店,唔信你可以去食下,即燒架.唔係細細隻架.食物都好夠新鮮好夠熱,平時去開中環分店飲茶都好好味.仲次次都爆場,個老細話呢間既野食比中環既一樣好食新鮮,但租金平d,所以旺角黎講擺圍數唔過20既就一定係首選,
如果你地有興趣我可以講多d 資料你知,我今日同個老細傾左好多wedding既野,佢話如果一齊仲有多d野送架,我見佢地個wedding package都好多野送喎

ps. 佢有5間分店. tsuen wan銀龍閣,中環,旺角,紅磡,佐敦(3月仲會新裝修)都有分店.上次個fdo係紅磡攪wedding 都好好味喎.

有興趣既就email比我啦 咁我就可以bargain得多好多野

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs