頂廣告

2008年7月28日星期一

結婚司儀稿

結婚司儀稿

女:PAULINE 男:JACKY

女:各位親戚、朋友、來賓你地好! 好多謝你地今日蒞臨林XX先生 同何XX小姐既婚宴。首 先,等我自我介紹,我係 PAULINE :)
男:我係 JACKY,我地會o係今日既司儀,如果我地有什麼講錯,請大家多多包涵!

男:係呢,PAULINE,我地等左今日已經等左好耐啦!
女:係呀! THOMAS 同 EMILY佢地已經拍左四年幾拖。男:我地準備o左佢地兩位 由童年到而家一齊既片段,請大家欣賞,唔該去片!
(播碟)(影碟播放完畢)
男:我地睇完咁溫馨既片段,而家有請今日既主角出場.......女:請大家用非常既熱烈掌聲歡迎THOMAS 同 EMILY進場!
(音樂起)(新人出場)
___________________

女:現在有請新郎新娘切蛋糕。
(新人切蛋糕)
男:唔該晒!
女:輪到合巹交杯時間。
(新人合巹交杯)
男:有請新郎新娘同大家講幾句說話 … …
(新人發言)
女:唔該晒!
男:我地代表所有來賓恭喜兩位。
女:恭喜晒!
(拍手)
男:最後, 酒微菜薄, 請大家唔好介意,今日大家飲多杯,玩得開心D。
女:多謝大家!
(起菜)

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs